Typ Sjuk?

Kom till jobbet lite sent eftersom SL är muppar.
Men men.

Efter dryga timmen på jobbet kom en våg av illamående över mig och jag har gått runt som ett lik halva dagen, ansiktet skiftade iaf från grönt till vitt. Men när jag var ute på turen i solen blev det lite bättre. Dagens gym planer gick dock åt helvete, jag promenerade hem ist och ska gå runt ett par steg i lägenheten så jag kommer upp i mina 20000 steg.


Dagens middag är verkligen en favoriträtt. Ett par qournfilér, kokande vatten, en påse Lime Wok Spice Mix, lite lime och kokos. Så jävla gott. Men starkt. Så jag åt tomater, melon och mozzarella ost till.



Älskling tog nyss bilen till Bålsta där det vankas innebandyträning, jag ska ta mig in i sovrummet och lyssna på Snöstorm och Mandeldoft av Camilla Läckberg och gå ihop mina 2000 steg.



God Natt!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0