Uppdatering

Riga var härligt. Komma bort. Att sen kära syster ska åka till sjukan och ha sig drog ner lite på stämningen men iaf. Vi såg Zeppelinhallarna, Hotell Latjo, käkade på Lido och gick en massa. På båten hem skakade vi rumpa, att vi inte gör det oftare vi två...



Den här veckan har bestått av jobb och träning. Varit på gymmet alla dagar utom onsdagen så jag spenderade 500 spänn hos tandis ist, härliga pengar.. Veckan träning har hamnat på 10 timmar och 35 minuter. Känns bra. Får se vad som händer imorgon.

På onsdag fyller jag 21 och det lär firas med ett magpass på gymmet och fotbollsträning. Haha..

Maffian kommer hit på söndag och firar mig. Jag har som vanligt svårt att komma på vad jag önskar mig men en pilatesboll i en rolig färg, en yogamatta och en bärbar data skulle inte sitta helt fel.

Har precis kollat på Melodifestivalen och detta måste nästan vara ett skämt, Alcazar och Sernholt var de enda som gjorde det skaplig och Sernholt kom inte ens till en av duellerna. Men men röstar man inte får man väl inte säga så mycket.

Idag har jag ätit på tok för mycket choklad känner mig uppsvullen och stor som ett hus. Kanske dricka lite pepsi och somna på soffan...


God natt!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0