Äntligen Fredag!

Efter att ha varit ledig så länge känns det skönt att första veckan snart är över. Bara några timmars jobb, sen 2 timmar på gymmet med fokus på ben.
En vän till mig gav mig ett smart tips när jag tränar, att lägga på lite lättare vikter men göra många repetitioner, sist när jag körde armar blev det runt 90 repetitioner per övning. Magen körde jag dock ganska många fler, men för ett par år sedan hade jag riktigt fin magrutor och musklerna är ju kvar (det har helt enkelt blivit lite mer att ta i på magen, som älskling säger...)

Så ang gymmet, idag blir det då fokus ben och det brukar innebära att jag har ont hela helgen men det är det värt.



Min syster sitter och funderar på tatuering och jag gör det samma jag fick ju en underbar tröja av älskling i julklapp med en älva på ryggen, och jag funderar på att göra älvan på skulderbladet eller liknande. Det tåls att funderas på...

Den skulle göras i svart tror jag, är inte så mycket för färg tatueringar, visst det är snyggt på rätt person men jag vet inte..

Nu måste vi rusa, idag igen...

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Visst är det skönt med fredag!

2009-01-16 @ 06:33:01
Bloggadress: http://junitjejen.se
Postat av: Kimm

Junitjej

Det är underbart !!

2009-01-16 @ 19:49:36
Bloggadress: http://kimmsan.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0