En lista

Packet ser på film och jag orkar inte koncentrera mig så jag lyssnar på Bob Marley, dricker pepsi och skriver listor ist.

10 favoriter:
Färg: Grön
Mat: Sushi
Band: Cascada
Film: Remmember the Titans
Bok: Självbiografier över lag
Sport: Fotboll
Årstid: Sommar
Veckodag: Lördag
Glassmak: Citronsorbe
Tid på dygnet: Morgon på helgerna

9 för tillfället:
Humör: Upp och ner
Smak: Pepsi Max
Kläder: Mjukisbyxor, linne, fliströja och tofflor
Bakgrund: Himmeln
Nagellack: Ofärgade
Tid: 15:25
Omgivning: Vacker himmel
Irritationsobjekt: Att jag inte mår bra

8 första:
Bästa vän: Ida
Screen name: Strange_Girl på lunarstorm
Husdjur: Kanin
Piercing: Öronen som 3åring
Förälskelse: Christoffer i det gula huset
Musik: Carola
Bil: En röd
Ord : Mamma tror jag

7 senaste:
Cigarett: Röker inte
Mat: Frukost, mackor och ägg
Dryck: Pepsi Max
Biltur: Med älskling i tisdags
Tv-program: Vänner
Spelad låt: Buffalo Soldier med Bob Marley
Köpta klädesplagg: Strumpbyxor

6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner: Kanske vi var väldigt bra vänner innan vi blev tillsammans iaf..
Brutit mot lagen: Gått mot rött och kört lite för fort..
Badat naken: Självklart!
Varit med på TV: Jadå
Kysst någon du inte känner: Nej

5 nej tack:
Kläder: Päls
Mat: Kött
Musik: Klassisk musik
Dryck: Kaffe
Personlighetsdrag: Elak

4 saker:
Du gjorde igår kväll: Drack alkohol, spelade spel och firade Midsommar
Du kan höra just nu: Bob Marley
Du inte kan leva utan: Familjen
Du gör när du har tråkigt: Lyssnar på musik

3 personer:
Du kan berätta allt för: Ida
Du tycker om: Älskling
Du inte gillar: Älta Folk

2 val:
Kaffe eller te: Te
Vår eller höst: Vår

1 önskan:
Att bara få må bra!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0