Flytankar

Jag har drömt konstiga drömmar inatt och vaknade upp med tanken att nu flyr vi/jag.
Bort bara för en helg, en vecka, en månad eller för alltid.
Tallin lockar mest, för shoppingen, atmosfären, känslan.
Sen värmen, Thailand, vitnamn, Maldiverna, you name it. Bort, få lite riktig färg, andas frisk luft, känna mig levande.
Sen ny lägenhet, nya visioner, nytt jobb. Squeezed up juice bar var inget drömjobb då, dåliga tider, dålig lön men ett underbart jobb där jag verkligen kände mig levande. Posten funkar men jag börjar tröttna. Vill göra något nytt, se något nytt, lära mig något nytt.

Kanske börja plugga, kanske läsa en kvällskurs eller göra något som får mig känna mig levande igen.
nästa vecka börjar fotbollen, det känns bra iaf och igår var jag 2,5 timmar på gymmet, 30 min i solariet och resten av tiden på cykeln och skridskomaskinen. Det kändes bra, lite levande blir man helt klart på gymmet.

Men Tallinn eller Helsingfors, jag ska helt klart övertala min älskling att åka iväg med mig nästa helg eller någon helg i närheten iaf.
Måste bort, iaf för en stund!

Kommentarer
Postat av: Anonym

maldiverna är envisa

2012-01-17 @ 11:05:30

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0