Fothult

Vi har en jätte skön soffa från Ikea, en Fothult men den är så ful och det finns inga vettiga kläder till den, jag blir galen, hittade en enda på La Redoute. Men mamma hittade ju massa fina när vi flyttade in, så jag får väl ta och prata med henne.

Jag har 0 inspiration till någonting så jag tänkte dammsuga soffan och plocka i ordning lite och sen funderar jag på att gå och sova, klockan är bara 3 men älskling är sjuk och orkar inte hitta på något och vill bara spela Tibia och jag vill inte åka hem till mamma själv.

Hade en tanke på att låna mammas bil och åka runt lite, mest för att få köra lite bil och kanske ta en tripp till skärholmen dvs Ikea, Squeeed up, Mio och lite så men det är väldigt halt ute och jag har inte kört bil på så länge så jag vågade inte riktigt.


Nej dammsuga var det ja...

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0