Las Helg

Fredagen avslutades med ett ordentligt benpass, sushi och somna på soffan.
Riktigt skönt..

Lördagen började i tårar, var inte alls sugen på att åka ut till Bålsta, ville vara hemma och ta det lugnt, mådde inte helt tipp topp, men älskling fanns där som vanligt och lite senare än beräknat åkte vi ut till skogen iaf, där bjöds det på trevligt sällskap, god mat och mycket prat. Vid 23 tog vi bilen hem. Jag somnade som en stock i sängen...

Igår städade vi hela dagen, vi möblerade om i vardagsrummet och jag älskar vårt "nya" rum, det är fint och städat och det är så jag vill ha det.
Nu bär det av till jobbet sen blir det ett kondispass på gymmet samt lite mage. Det blir nog en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Linn (svar på din kommentar)

yo man, den kostade typ 750 kr eller nått men det kommer vara så värt det. ah jag tror jag ska vara hemma.. hade tänkt slita på alper så jag får lite cash. så det är bara komma över, måste tvinga nicole och denise att städa bara! tjena

2009-01-19 @ 13:42:17
Bloggadress: http://linnfagerholm.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0