Mamma

Hemma hos mamma, igår åt vi jätte stark thaimat, soppa, sallad och vårrullar. Gott men starkt som 17. Innan jag kom till tyresö tränade jag ben på gymmet, svetten lackade och skakade, riktigt skönt. Sen bar det av hem hit där jag ångbastade i mammas nya dusch, då lackade svetten igen vill jag lova...
Sen promenerade vi till centrum och köpte godis och bokade en resa till Riga. Vi hade ju tänkt att åka till Tallin nästa helg men det fanns inga platser kvar, så nu åker vi till Riga nästa vecka.
Ska leta efter en guide så vi kan få ut det mesta möjliga av tiden där.

Min älskling är ute i Bålsta hos sig mamma, vi ska mötas upp hemma ikväll för gos och mys.

För övrigt har min mamma nu gjort en riktig blogg med adressen. http://nuskakilonabort.blogg.se/
Världens bästa mamma, har alltså gjort en blogg!

Kommentarer
Postat av: Sussi

Visst var det skönt i bastun.

Skorna är fram tagna och jag längtar.

Så stark var inte maten.

Vilken reklam jag får låg uppe i vänstra hörnet på passagen igår kväll.Så man syns ju lite var stans.

Mammma din här

2009-01-28 @ 21:26:17
Bloggadress: http://nuskakilonabort.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0