Midsommar!

Nytt år, ja så var det, vaknade upp av solsken och igår firade vi midsommar här hemma, fast med raketer.
Det var så mycket enklare att vara Kim igår om det var midsommar.
Att sen frå vakna upp nära pojken med solstrålar i ansiktet ja då kändes det som att jag kan nog överleva.

Sitter här och fryser, det ligger folk i sängen, på golvet, i köket och det står tomma glasflaskor överallt.
Men det gör inget, det är trevligt folk som invarderat oss och jag ska ta alla glasflaskor i en påse idag och slänga dem i glasåtervinningen.
Då kanske jag kan le också.



Förövrigt ska jag äta digestiva kex med brieost tills magen står i fyra hörn idag, vi lär plöja lite film också det kan bli trevligt.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0