Natti

Jag och Skalarn ska gå och krypa ner under alla täcken och filtar jag kan hitta och kolla på Top Model, det börjar idag. Jag gillar verkligen det Amerikanska, det svenska känns verkligen som mellanmjölk. Ang Top Model så har jag en syster som är så jävla snygg att mamma och hon var och tog bilder här i veckan, jag är så avundsjuk på henne, hon är lång har 2 meter långa ben och är smal som en sticka. Men jag älskar henne!

Jag har fått en riktigt jobbig huvudvärk så där så att det känns som man vill ta en kniv och operera bort en del av skallen, precis samma smärta som jag känt i ryggen nu under tiden jag varit sjuk.

Nej sängen, Top Model och något gott att dricka.

Älskling blir hemma imorgon också men jag ska till jobbet sen hem och duscha och hoppas på att få krypa ner i en varm säng med en vacker älskling och syssla med sådant som inte hör hemma här...

Kommentarer
Postat av: Emelie

Aaah, läs mitt översta inlägg :-)

2009-01-07 @ 11:28:37
Bloggadress: http://aggressive.blogg.se/
Postat av: Emele

Fick ta bort det, men iaf!!! De ringde Tim kl 6.30 och bad honom börja spela i landslaget! :D

2009-01-07 @ 11:32:14
Postat av: nicole

aah lite stolt känner man sig ju som storesyster ;)

2009-01-14 @ 22:59:41
Bloggadress: http://nicolefagerholm.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0