Sjukstuga

Jag vaknade upp med mardrömmar och badade i svett inte mysigt, men en dusch och skrubbning av benen fick mig på lite bättre humör.
Min bästa vän kommer hit ikväll det ska bli underbart. Vi är ena hejara på att bara chilla.

2 som också vill chilla är älskling och M som båda är sjuka, älskling kände sig bättre igår men nu är hans hals svullen. Jag hade tänkt att vi kunde åka och bowla idag men det lär ju inte bli så tyvärr, det blir nog film och ps2 idag igen.
Jag fundarade också på att ta en sväng till stan och kika i lita affärer men kom på att 4 pap på konton och 3 veckor kvar till lönning och jag behöver egentligen inget nytt i min garderob.

Lite nya saker jag dock skulle vilja ha är en 50 tums platt Tv, en bil helst en grön, en laptop som inte börjar skrika när jag vill båda vara inne på bloggen och på youtube som det jag har nu gör och ett par resor till varmare länder, tja det kan bli ett dyrt år som M sa igår..




Kommentarer
Postat av: mamma

när ska ni komma och hälsa på här då?

kramisar

mamma

2009-01-03 @ 20:30:53

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0