Tisdag

Idag börjar äntligen fotbollen igen, det ska bli super kul.
Längtar till i vår när säsongen drar igång och hoppas på att vi kan spela lite roligare fotboll i år.

På jobbet gick det bra, vi hade ett möta om framtiden och jag vill inte tänka på det, för det ska göras om här, ändras där och nya organisationer så jag får ont i magen av allt nytt som ska ske.



Häromdagen fick ju jag hem typ 170 kort på mig, älskling, fina miljöer (Ekenäs, Egypten, Grekland, Turkiet, lägenheten i Gröndal...), familjen, vänner och jag skulle vilja sätta upp dem på ett gigantiskt collage med andra fina bilder. Får se om jag kan klura på det. Jag älskar att pyssla och ha mig, det är så skön avkoppling.

 

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0