Träning, Gucca och ireterande tv

Träningen gick superbra, härlig, svettan lackade som satan.
90 min kondis är underbart.

Väl hemma slängde jag ihop massa grönsaker och en bit mozzarella ost och gjorde en guacamole på avocado, lime, vitlök och chili, starkt och gott på grovt bröd.

Sitter och kollar på CSI men kanal 5 lagar, första försvann texten och nu hoppar det. Inte kul.

Kommer bli en bra vecka tror jag.
Imorgon är det jobb och gym fokus armar, sen ute träning 90 min.
Onsdag jobb och gym fokus kondis och mage
Torsdag jobb och gym fokus ben
Fredag jobb och båten till Riga, sak bli så jevla skoj.

Nej nu är det CSI!

Kommentarer
Postat av: Sussi

Men hallå hur stavar madam.

Jag sr också fram emot fredag satans vad skoj vi ska ha,men jag tänker ta det lunkt på dit vägen vill ju INTE vara bakis då vi ska shoppa.

Mamma

2009-01-28 @ 21:22:29
Bloggadress: http://nuskakilonabort.blogg.se/
Postat av: Anonym

Heej kim! Hur e de? va längesen jag hörde nått från dig. Tänkte bara påpeka att du hade väldigt snygg blogg, coolt foto o alltid fint me grönt förstås :P kram på dig!

2009-02-05 @ 18:23:25
Postat av: Linn Fagerholm (svar)

Ah men jag kommer ju fortsätta att köra med mina copa, kommer köpa nya när de går sönder men det är alltid bra att ha extra hemma om man glömt ta hem från IP och ska på borta match. Japp, vad önskar du sig förresten? får egon följa med om han inte har match också?

2009-02-07 @ 19:23:22
Bloggadress: http://linnfagerholm.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0