En dag som inte räknas

Den här dagen kommer inte att räknas.
Är trött på att känna mig svullen som en ballong.
Det regnar och blåser och är allmänt skitväder.
Imorgon ska det äntligen jobbas, det ska bli kul men också fruktansvärt jobbigt. Jag höll på att börja gråta imorse när älskling drag upp mig vid 8, imorgon ska jag vara på jobbet 0645.

Vi har hur mycket godis som helst hemma och jag är jätte sugen, men vi ska snart äta tacos, det ska bli gott.

Sen ska älskling på träning. Jag ska gå och lägga mig vid 19 ikväll, läsa, se på film och försöka sova tidigt.
Måste få lite sömn.

Ska se på lite How I met your mother. Min älskling har gått och köpt 3 säsonger. Han är fast.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0