Förbannad

Jaha nu har jag i alla fall torkat tårarna.
Fixat och haft mig med tvillingarnas studentpresenter ett tag nu och allt skiter sig.
Som vanligt.

Vissa saker är betalda och klara men har inte kommit till mig ännu, skulle haft dem igår eller senast idag.
Andra saker dök mycket riktigt upp men utan faktura och det är fel saker jag har fått levererat, jag har beställt någonting annat. Så jag är förbannad.
Att inget av företagen sen svarar i telefon är också kul, inte.

När vi ändå är inne på det här spåret så har min dator bråkat hela dagen, Spotify funkar inte som det ska, barnen på skolgården har skrik tävlingar på skolgården och regnet öser ner så min promenad blev inte av samt att jag har ont i benen idag.

Nej, jordgubbar och chokladsås så kanske jag blir glad igen.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0