God förmiddag

Sover som en kratta, drömmer konstiga drömmar, vet inte om det klassificeras som mardrömmar men jag vaknar upp med en tung känsla i kroppen. Har precis ätit frukost. Och idag är det dessutom min sista dag på sjukskrivningen!!!

Dagens planer är att dammsuga här hemma och plocka i ordning, ta en tur till stan, möta upp älskling och ka med honom till Västberga där vi ska kika på innebandygrejer till honom (jag följer med eftersom jag är snäll) sen bär det av hemåt och lagas taco och sen ska jag ta mig till Kista för att spana på Rissnes snälla 94:or som ställer upp på oss idag och spelar vår match. Kan blir en händelserik dag.

Nu nån omgång betapet innan jag orkar dammsuga. Ha en trevlig fredag!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0