God Morgon Världen

Ännu en sån här tidig morgon, känns som att jag kanske kommer orka upp 2 mornar nästa vecka, jobbar ju bara 4 dagar varav 2 är morgon och 2 är eftermiddagar.
Känns som en bra mjukstart efter 4 veckors sjukskrivning och 2 veckor på sjukhus..

Sen har vi semester. Det känns bra också att hinna jobba några dagar så det verkligen blir semester och inte sjukskrivning som bara fortsätter.

Idag ska jag till sjukgymnasten sista gången innan semestern, ska dock försöka boka in ett möte med henne senare i sommar så hon kan hjälpa mig att lägga upp ett träningsprogram. För får jag bestämma kommer jag vara tillbaka på 29 pass i månaden + jobb, och det säger sig självt att det är obotligt korkat.
(Fast han till vänster har nog inte heller fattat det där med lagom träning)

Men nu ska jag ta en smörgås så illamåendet går över och sen ska jag krypa tillbaka i sängen och sova en stund, det är så så tokigt om jag måste gå och lägga mig vid 19 ikväll för att jag är trött, det är bättre att sova nu.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0