God natt

Sådär ännu en dag avklarad.
Åkte aldrig tll Barkarby, tog en sväng till Bolstanäs och kollade på mina egna tjejer som gjorde en kalkon halvlek och en halvlek som från läktaren såg perfekt ut. Känns skönt.

Väl hemma lagade jag middag, eller jag slängde in rösti och sojanuggets i ugnen och stekte köttbullar till älskling.

Imorgon ska jag träna mig svettig på gymmet, ska bli så härligt. Cykel som uppvärmning i 15 minuter och sen träna på maskiner under 30 minuter och köra igenom hela kroppen med lätta vikter typ set om 2*10. Börja lungt, i min takt vill säga.

Ska lägga mig i sängen och läsa i Hamilton boken och äta lite godis.

Imorgon ska jag försöka ta mig upp vid 6 och vakna till, äta en frukost och sen ta mig till gymmet, hem och duscha och sen sova en stund, på eftermiddagen/kvällen blir det qournfärssås och färskpotatis.

God natt!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0