Helgen 29 - 31 Maj

Kom hem från en helt underbar kryssning med Mammas väninnor på Må-Bra. Vi käkade gott, dansade, jag sjöng karaoke och fick hela discot att gunga,vi träffade trevliga människor och mindre trevliga människor, vi träffade på sjukt dåliga vakter och vid 430 stupade jag i säng. Damerna klev iland och hälsade på folk medan jag låg och sov och tur var väl det.

När jag väl vaknade vid 10 skulle jag och mamma gå och bada men jag blev kvar i hytten, svettig, gråtande och med kramper i magen. Jag hade åkt på något skit och min mage mådde inte alls bra. Lördagen spenderades alltså i först en hytt säng och sen resten av kvällen i min egen.

Gårdagen bestod av tvättning, sola på balkongen och äta godis. Vaknade inatt igen och var genomsvettig och mådde illa. Inte roligt alls.

Men dagens planer är att promenera till Kista  Är trött på att spana in Duvbo, Sumpan och Rissne. Vill få lite variation.

Bjuder på lite bilder från kryssningen.


Ja & mina solisar     Mamma & gigantiska skeden   Mamma & Neta löper på däck

Middag                           Vacker Vy                              Jag röjer!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0