I´m back on track

Med råge. Jobbade morgon på Företagscentret igår, kom hem med en stor påse godis och la mig i sängen med elektroder på benen. Sen såg jag och älskling på film och käkade potatis med smör, jag äter inte smör absolut inte på mackan och steker inte i smör.
Men på färskpotatis är smör ett måste och dill.
Idag vaknade jag av att älskling frågade om jag såg det han såg, det gjorde jag SOL! Jag som blivit så trött på regn och idag var det äntligen solsken.

På jobbet gick det bra, är bara trött nu. Sprang runt i affärer i gallerian också. Precis som alla andra har jag blivit helt såld på zebrarandigt, så jag ska kolla om man kan använda mina presentkort på HM.com.
Men nu ska jag duscha och sova!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0