Jag vill dansa

Och torka sömngruset i ögonen imorgon på eftermiddagen och få skavsår.
Men älskling vill inte. Och jag är tråkig och gör inte saker utan honom.

Mamma och pappa åkte nyss hem, syrran som agerade chaufför var inte sugen på att komma upp och käka glass med oss.

Jag är lite bitter.
Druckit en mojito med hallon i, smakade väl sådär, det var godare i bubbelbadet i Tallinn.

Och Sverige är verkligen kassa på fotboll. Bränna en straff, sparka bollen till en fri spelare i straffområdet, bränna chans på chans och för i helvete spela med 4 backar om en forward. Nej vi i Rissne är inte mycket bättre med å andra sidan har vi ingen numer 10 som tjänar 100 mille om året för att träna och spela fotboll. I bästa fall får vi köpa lite billigare kläder...

Ja jag är bitter.

Men man kan inte spela Hoffmaestro och Chaa på surround systemet och dansa runt i solglasögon ena stunden och nästa stund lägga sig och sova.

Kommentarer
Postat av: TS

I make love you!

2009-06-06 @ 23:45:56
Bloggadress: http://kimmsan.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0