Lugnet har lagt sig

Skolbarnen har gått hem, det har slutat regna. Det verkar ha löst sig på alla fronter.

Sitter här med laptopen i knät och lyssnar på Alanis Morisette.
Ser fram emot morgondagen och torsdagen.

Imorgon ska jag träffa en tjej som sak fixa en av presenterna sen ska jag till sjukgymnasten och hoppas få lite bättre den här gången. På kvällen är det derby mot Sumpan på Sumpan IP som jag tänkte gå och kika på.
Torsdagen är det dagen D för tvillingarna som tar Studenten. Jag och Totte har planer på att invadera flaket och åka flak i badkläder eller i soppsäckar det ska tydligen regna...
På fredag blir det en lugn dag med en promenad om vädret håller i sig.
Lördagen Nationaldagen skall firas med mor och far och tre rätters hemma hos oss, ska klura ut mat bara, sen trots att mamma inte vill så lär det bli lite fotbollstittande.


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0