Magont och fest i vår lägenhet?

Matchen igår var helt underbar, vi Vann med 5 - 2, vår första vinst på 2 år. Jag var typ den som var gladast och då var jag bara Supporter. När jag kom hem började jag pyssla lite, fixade en snygg och smart förvaring av mina örhängen, jag fäste upp sytråd och hängde upp alla dinglade örhängen och sate upp spikar för halsbanden. Jag är nöjd!

Men när vi skulle sova blev jag lite mindre glad, jag fick kramper i magen och mådde inte alls bra, och våra grannar som man aldrig hör annars hade en liten fest, de spelade lite musik och pratade, och det kändes som de var i vår lägenhet. Inte speciellt kul.

Idag så, jo jag ska iväg ner till IP vårt fina IP har invigning idag, så jag ska rulla sockervadd och måla barn i ansiktet, kan bli en rätt intressant dag.
Sen får vi se vad kvällen har att bjuda på, det har lutat åt bio men det som lever får se.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0