Myssöndag

Vaknade av klockan både vid 8 och 10 men stängde av och fortsatte sova. Men vid 11 väckte jag vackraste och vi gick upp och käkade frukost, hallon med mjölk och smörgås och varm oboy med grädde i, riktig lyxfrukost.

Har spelat betapet och åkt på stortorsk gång på gång, men det är skoj ändå, lyssnat på Spotify och hittat lite ny härlig musik att förgylla dagarna med.

Vi gjorde något så ovanligt som att äta lunch på en helg idag, älskling kokade färskpotatis så jag njöt av kokta kalla ägg, skagenröra, färskpotatis, smör och juice. Magen står i fyra hörn och jag känner mig uppblåst.

Ska ta en sväng förbi Rissneskolan och rösta om en stund, sen ska älskling köra mig till Barkarby där jag ska spana in Pappas lag som ska spela och sen beroende på vad klockan blir åker jag hem eller till Bålsta och käkar antingen själv i min ensamhet hemma eller med älskling och folket i Bålsta, den som lever får se.

Men innan vi åker och gör vår röst hörd ska jag försöka ta tillbaka några poäng på Betapet!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0