Promenad i solsken

Tog en skön och långsam promenad till Kista, träffade folk på jobbet och sådär. Trevligt, längtar verkligen tillbaka tills jag får jobba igen. Det blir en sjukstart, kommer börja jobba om 2 veckor och sen jobba en vecka och sen är det semester i tre härliga veckor. Midsommar med delar av Maffian, Gottland med älskling och till sist Paradiset på Jorden Jäverön i Karlstad och träffa pappa, syskonen, farmor, faster och farbror.

Sen ska vi försöka hinna med en tur till Göteborg och lisseberg, någon helg på Utö och någon helg ute på Tyresö och ligga och lappa sol på Badberget.

Jag var sjukt sugen på sushi hela morgonen så jag köpte sushi och jordgubbar när jag och älskling kom hem. Jordgubbarna var lite sura så jag smälte 4 bitar mjölkchoklad och doppade gubbarna i, det är lycka.

Kommentarer
Postat av: Linn

på bikbok för 149 kr!

2009-06-02 @ 13:04:33
Bloggadress: http://linnfagerholm.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0