Sjukstuga

Sen i fredags har jag vaknat på nätterna och mått ruskigt illa, så mardrömmarna från helvetet är bortbytta mot illamående, vet inte riktigt vad ajg föredrar.
Älskling ligger i sängen med feber och en tennisboll i halsen, stackare.

Ska strax bege mig till Sumpan för att fixa med presenterna och sen blir det träning och akupunktur hos sjukgymnasten.

Vi hade storslagna planer för kvällen med bio och fixa körkortet till älskling samt gå på derbyt på Sumpans IP men jag får nog gå på Derbyt ensam.

Måste göra mig i ordning nu.
So long!

Kommentarer
Postat av: Emilia

Tjena tjejen! Då har jag hittat hit, det var din mamma som tipsade. Vad synd att du blev sjuk på båten, men du hann ju med en alldeles asball karaoke, vi hoppade alla med dig!



Ha det gott

Emilia

2009-06-03 @ 21:40:02
Bloggadress: http://enemilia.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0