Sommarfeeling

Besöket hos sjukgymnasten gick bra. Cyklade och tödje och fick en apparat som jag ska använda så ofta jag kan speciellt efter träning. Sen gick jag runt i lilla stan det vill säga Sundbyberg och kikade i butiker. Mest inredningsbutiker. Jag skulle vilja tapetsera om vårt vardagsrum eller måla det snarare i vit eller grått och införskaffa lite tavlor.
Jag är hel såld på zebramöster och andra djurmönster.

Sen åkte jag och köpte en jack and jones tröja på Turkbutiken i Hallonbergen, 50 spänn, lite trasig men jag tog fram nål och tråd och löste det. Hejja mig.
Sen åkte jag till Willys och handlade grönsaker och annat smått och gott.
Älskling kom med bilen och hämtade mig.

Eftermiddagen/kvällen spenderades med Skärgårdsdoktorn och Betapet.
Nu ska vi käka lite och sen sova.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0