Sömntuta

Gymmet var härligt, fullkomligt underbart. Hoppas på att känna träningsvärken komma gående imorgon. Körde 15 min cykling på riktig cykel (brukade alltid sittcykla på gymmet förut) sen blev det workout för hela kroppen. Körde lite extra mage dock, skulle hemskt gärna träna mig till mina magrutor men det är bara att glömma, men få stark mage känns bra.
Var lite stressad över att jag ville hinna med alla maskiner och jag hade bara 30 minuter på mig, så det var ryggen som kom lite i skymundan.
Körde mellan 10 och 15 reps per övning och 2 sett. Alldeles lagom dos att börja med.
Sen stretchade jag igenom hela kroppen också, det har jag aldrig gjort förut, jag har tyckt att stretcha är onödigt men nu när jag ska mjukstarta kändes det som en bra ide.

Jag tog en lugn promenad hem också, det var skönt och med ljudbok i öronen går benen av sig själva.

Hemma staplade jag in i duschen och njöt av varmt vatten, jag brukar duscha så varmt att huden blir alldeles röd..

Till frukost blev det apelsin/ananas juice och makrill i tomatsås, sen slocknade jag i soffan. Skönt.
Ska käka lite jordgubbar doppade i choklad och sen bär det av till Kista och lämna in luren.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0