Död

Igår spelade vi basket, lirade poker och drack drinkar.
Basketen och drinkarna kanske jag skulle ha hoppat över. Min kropp är död, benen är hyfsade trots allt med ryggen och armarna känns som de blivit överkörda av en traktor. Lagom kul.

Har legat på vår gigantiska luftmadrass som varit säng för M under helgen vi har kommit på att den får vara kvar tills jag mår bättre. Imorgon börjar jag jobba vid 10 men ska upp tidigt för att ringa vårdcentralen om jag inte får någon tid så blir jag less men hoppas på att neurologen hör av sig snart.

Sommarens planer är nu klaffade i alla fall, midsommar firas uppe i Husvagnen med Maffian och biljetter till Gottland är bokade, 23 juni till 1 juli blir det Gottland sen åker vi till pappa i Karlstad 2 dagar senare och stannar där en vecka och sen börjar vi jobba och måndagen är dessutom både vår första arbetsdag och vår 4-års dag.

Ska slänga mig på madrassen och mysa med pojken, sen ska jag tvinga honom att gå ner till Pizzerian och köpa en Vegeterianan till mig.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0