Sjukgymnast & Må-Bra-Kryssning

Vad är det med mig och kassa nätter? Drömmer konstiga mardrömmar inatt var det barn med elefantansikten som jagade mig, de var röda och små men jag var livrädd.

Jag har inte hunnit med mycket ännu, men stretchbart har jag gjort, det ska jag ju göra 3 gånger om dagen så jag har satt alarm på telefonen så jag inte ska glömma.

Jag skulle ha sett på Twilight igår men hann inte så jag tänkte se den idag, men först ska jag till Sjukgymnasten och träna, ska bli helt underbart! Lite jobbigt bara om jag är helt slut ikväll när vi ska på Må-Bra-Kryssningen.
Vi ska åka Birka och bada, äta gott och njuta. Nu verkar det som jag inte gör annat än att åka på kryssning men vafan.

Måste slänga i mig lite käk så jag inte svimmar på träningen.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0