Hemma

Bion var verkligen skitkass, vi skrattade som bara den. Tyvärr helt bortkastade pengar men men. Sen gick vi på en asiat buffé och åt pyttelite, jag mest för att jag har så ont i skallen. Jag åt lite räkchips och vårrullar, det är alltid gott.

Efter en kass film men trevligt sällskap tog vi bilen tillbaka till Rissne och älskling släppte mig på IP där jag resultatet än en gång gick åt helvete men men...

Ikväll hade jag tänkt hoppa Robinsson och se på Schlager men såg att det inte började förens 21, herregud då kommer jag aldrig orka titta klart så vi får se.

Just nu sitter jag som en gammal kärring med huvudet på tangenterna, skallen och ryggen för så fruktansvärt ont.


Ska dricka lite pepsi och spela lite betapet, så kanske humöret stiger lite.

Kommentarer
Postat av: B

Synd att filmen var dålig.

Hur tror du det går för Sverige ikväll då?^^

2009-05-16 @ 18:57:25
Bloggadress: http://mynameisbeckaa.blogg.se/
Postat av: Kim

B

Ja det är ju som att kasta pengar i sjön, jag har ingen aning, men jag tror nog på en flopp...

2009-05-16 @ 20:21:31
Bloggadress: http://kimmsan.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0