Hemma

Tallinn var great, störtskönt att komma bort, äta massa god mat, sallad och pizza för hela slanten och lite pommes.
Sen har jag handlat massor med nya kläder, allt ligger i tvätten det luktade skunk så det måste tvättas.
Allt som allt blev det:
Ett blått linne med en totenpole på.
En t-shirt med en giraff
En t-shirt med en zebra och cool rygg
En vit kort kort klänning med färgfläckas och ett träd på ryggen
Ett par mörka baggyjeans
Ett par neongula örhängen med peacetecken
Ett par solgula glasögon
En  collage tröja i grönt
Två bikiniöverdelar en blågrön och en zebra
Två bikinunderdelar en zebra och en svart
Ett linne med Pebbles från Flintstone på
Ett block med giraffer på
En svart väska skitsnygg
En svart plånbok

Typ kläder för 3000 sek det tycker jag är bra jobbat, jag har också handlat en hel del dricka, en present till älskling spelat upp en del på båten, druckit massor med drinkar och färgat och klippt mig så att 6000 sek är spenderade ner till minsta cent känns inte så farligt när man fått så här mycket för pengarna.

Idag ska jag knäcka da vini koden och bjuda världens bästa vän på middag!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0