Imorgon är det måndag

Inte för att det spelar mig någon roll men ändå.

Började dagen med Robinsson som tappat all sin Charm när Angela åkt ut i förra veckan, jävligt tråkigt. Pimplade massa juice det är smasken och åt upp de sista godisbitarna från igår. När Robinsson var slut och alla strumpor ihop vikta (jag är för rastlös för att bara kolla på TV, vika strumpor är ett perfekt tidsfördriv) tog jag kryckorna och haltade ner till IP, dumma kropp som inte vill samarbeta. På IP var det lagfoto innan halva laget fick åka in och spela Laserdome på Cybertown jag fick såklart tacka nej eftersom jag inte ens kan böja mig ne rutan att skrika..
Huvudvärken är snäppet bättre idag det är alltid något.

 Jag har  lirat betapet och lyssnat på svensk musik på Spotify härliga somamrkänslor. Vädret ute idag var också toppen.
Ska kanske sätta mig och få lite sol på näsan.

Älskling drog iväg till Bålsta för Rörelse, eftersom jag är sjukskriven nu en månad framöver och inte för träna får älskling inte heller göra det men han får utföra rörelse så det är det vi gör nu för tiden.

Imorgon ska jag ringa sjukgymnasten och hoppas på att få någon ordning och reda, ryggen min känns som den ska gå av, ingen bekväm känsla vill jag lova. Annars är det hämta mammas present som står på dagordningen imorgon.
Tisdag bjuder på lunch med älskling i Kista samt växla pengar till Tallinn och onsdagen är det The Tallinn Tripp som inleds. Vi är några färre som åker i år men vi ska nog lyckas göra Tallinnborna osäkra trots allt.

Det är mamma, pappa, gudmor, Nicki + pojke, Linn + pojke, Bobo, Jesper, jag + pojke som åker. Vi ska bo på Spa hotell och det ska bli så jävla nice!

Nej balkongen var det va..

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0