Internet flykt

När det känns som man sitter inspärrad måste man få drömma sig bort:

Saltopeppar.se

Alla är från saltopepper och kostar mellan 149 och 175. Jag ska leta coola soolisar i Tallinn men om jag inte hittar några  kommer jag garanterat klicka hem minst ett par av dessa.

Här på SÖS är det dock rätt dött, väntar på röntgen och hoppas hoppas på att få åka på permis över helgen, något som var helt otänkbart bara igår så det svänger rätt bra här. Sovit kasst som satan men fick en sömntablett vid 3 då slockande jag som ett ljus och slapp mardrömmarna också.

Har varit ute i solen i typ 10 minuter det var skönt, det är ju riktigt varmt ute.
Alla där ute håller en tumme för att jag får röntga mig idag, att de inte hittar någonting, att jag får en sjukskrivning på några dagar så min kropp får vila och sen lite piller så att smärtan försvinner.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0