Kass

Sover kasst drömmer massa mardrömmar och vaknar upp med ont i hela kroppen.
Det är nog för att jag inte kan slappna av.

En annan kass sak är jag och telefoner. På jobbet går det jätte bra men alla dessa telefonförsäljare, vi är med i Nix men long time ago var jag en sån där som var med i tävlingar HELA tiden och nu senast idag var det en dam som ringde och jag mitt fega kräk lägger på luren, jag måste skärpa mig. Men de senaste månaderna har jag inte fyllt i mitt hemnr någonstans och därför vill jag inte svara på massa dumma frågor.
Jag ska helt enkelt sluta svara med mitt namn i telefonen det får bli mitt andra namn nu mera så kan man alltid säga att de måste ringt fel...

Planerna idag är att äta massvis med jordgubbar, få lite sol på huden och sist men inte minst picnica med fotbollslaget på Djurgården, halva laget ska springa Vårruset, jag hade gärna gjorde det jag också men eftersom mina papper säger att jag ska undvika fysisk aktivitet så blir det picninc.

Det blåser ute och det är så tråkigt, varför kan det inte bara vara sol och varmt och härligt ute? Jag vill kunna strutta runt i klänning och shorts utan att frysa för att det blåser...

Nej nu ska jag äta lite baguette och jordgubbar!

Kommentarer
Postat av: Lans - Om det blir pinsamt för en del, så är det ändå dom som skämms

Ja, telefonförsäljare är inge kul!

2009-05-26 @ 13:50:45
Bloggadress: http://lans.blogg.se/
Postat av: Kim

Land

Nej de är verkligen ingen hitt.

2009-05-26 @ 13:55:40
Bloggadress: http://kimmsan.blogg.se/
Postat av: mamma

Varför fick jag vara med på sluet??????

Vill ju vara först som vanligt, skojar bara.

Hoppas att du mår bättre idag och har lagt tankarna på gym lite på sidan.

Din mamma

2009-05-26 @ 16:21:31
Bloggadress: http://nuskakilonabort.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0