Lätt ångest

Satan i gatan vad jag skulle vilja dra till gymmet.
Eller gå ut och jogga eller göra vad fan som helst som får svetten att lacka.

Imorgon ska jag träffa en sjukgymnast och hoppas på att kanske få ett träningspass upplagt för att få börja röra mig igen.
3 veckor till ska jag vara hemma och jag blir knäpp. Jag gör ingenting på dagarna, eftersom dels känner jag mig "Fel" om jag gör saker eftersom jag skulle vilja jobba. Men eftersom min kropp tydligen mår lite bättre nu när jag vilar så verkar det ju vara rätt medicin men vad händer när jag börjar röra mig? Ingen vet därför vill jag röra mig nu nu nu!

Ska strax iväg på picnic med laget i alla fall. Trevligt!

Jag har käkat en macka och massvis med jordgubbar idag och druckit ananas/apelsin juice, summerfeelings.

Jag har läst mändger av bloggar idag, ett par om bröstförstoringar och tatam sen hamnar jag på träningsbloggar. Sak se klart på Top Model för annars kommer jag hamna på dåliga bloggar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad ska jag säga DU SKA HÅLLA DIG I SKINNET.

Snart blir du frisk Bobo fick röntgen tid 23 JULI hur kul är det, undra när du får en tid till din.

För hennes ögon så är det över 3 månaders vänte tid.

Kram och håll dig på mattan.

Mamma

2009-05-26 @ 16:19:24
Postat av: Kim

Mamma

Det är skitjobbigt!!!

2009-05-26 @ 16:23:22
Bloggadress: http://kimmsan.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0