Mat

Mycket kan jag klaga på, men inte potatisgratäng och det har jag fått inte mindre än 2 gånger under dessa dagar på SÖS. Jag har även gråtit en skvätt och blivit uppdaterad med att imorgon kommer det en Neurolog och gör en undersökning och beslutar om ryggmärgstjossan.

Ligger i min säng och lyssnar på India Arie, det är minnen från sista året på Frysen. The heart of the Matter, det är minnen det. Och One med U2 och Mary.

Sitter mest och funderar på om jag ska göra något vettigt, dvs gå ner till pressbyrån och kika in sortimentet för tredje gången.
Så roligt är mitt liv för tillfället, jag har tom läst ut Änglar och Demoner så nu är jag taggad på att se den så fort jag kommer ut härifrån, det är fler saker som skall göras då, skrubba hela kroppen och skämma bort den i solariet. Blir det Tallinn ska jag växla massvis med pengar och på båten ska jag köpa en biotherm flaska med lukta-gott-som-är-bra-för-huden.


Nu tillbaka till musiken!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0