Natt

Natten bjöd på mycket konstigheter, jag var trött, sa fel ord mest hela tiden, pratade och hade mig, men efter en dusch somnade jag.

Imorse ringde klockan men jag kom inte upp , åkte inte till stan mådde inte tillräckligt bra, men det lutar åt bio med finaste i Heron, vi får se. Knowing med Cage lutar det åt, älskling har inte läst Änglar och Demoner och vill läsa innan han ser filmen.

Sen har jag match nere på IP om jag har ork går jag dit. Känner mig seg och trött men hoppas på lite mer ork, ingen huvudvärk i alla fall. Gårdags kvällen var kaos tack vare huvudet, nu förstår jag hur det måste vara att ha migrän fy fan.

Nej kanske ta en stund på balkongen och känna om det är varmt ute.

Later!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0