Permis

Får åka hem ikväll och komma tillbaka på söndag eftermiddag. Känns bra det i alla fall. 2 nätter på älsklings arm kan ge mig tillräckligt mycket ork för ännu en vecka på sjukhus om det är så.
MR kan kanske kanske kanske bli på måndag, hoppas verkligen på det, annars så får jag stå ut ett par dagar till.

Syrran B ligger på Astrid Lindgren och är min modigaste syster för stunden (Nicki var ingen vekling heller som åker på att ta bort blindtarmen när vi festar till i Riga..), de ska ta ryggmärgsprov på henne om en stund och jag är så glad att det inte är på mig.
Blir helt enkelt en lugn helg i Bålsta, ska försöka sova ganska mycket. Åker inte till fotbollsmatchen ikväll, mitt Rissne får piska Vasa utan mig som hejaklack! Men

 jag är gladare nu är på många många dagar!

Kommentarer
Postat av: Sussi

Halloj gums hoppas att du mår lite bättre.

Bobo har varit ute mycket idag så jag tror hon mår ganksa ok.

Glöm nu inte att ta med datorn till sjukhuset imorgon, jag kommer in men INTE på måndag, är nog ganska trött efter skivan vi ska på imorgon.

Kramar och krya på dig.

Din gammla mamma

2009-05-09 @ 22:47:03
Bloggadress: http://nuskakilonabort.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0