Regn och choklad

Vaknade av att sjukgymnasten ringde imorse, jag hamnade på någon lista och de skulle höra av sig.
Så då var det ordnat! Härligt.

Annars har jag sett klart på Prison Break säsong 3 idag, det var spännande, hoppas på säsong 4 snart. Efter massa soffsittande tog jag på mig ett par skor och gick till Hemköp och handlade lite bröd och hämtade mammas present.
Till frukost/lunch blev det mackor med ost och avocado riktigt gott, sen dess har jag druckit juice och ätit Toblerone, jag har blivit en tvjunkie och en riktig godisjunkie men vet ni vad jag orkar inte bry mig. När jag får börja jobba och träna kommer det att ändras.

Älskling är på hemväg det är härligt, finns ingen som han. Imorgon ska jag bjuda honom på lunch, växla pengar och sola solarium, älskling lånade mitt busskort imorse och jag har ont i skallen och det regnar så jag orkade inte gå till solariet.

Ska övertala älskling att mysa med mig ikväll, äta lite popcorn och se på film.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0