Trött

På över en vecka har jag inte sovit en hel natt. Lyckas slumra till men vaknar av smärtan i kroppen och så håller det på.
Igår röntgade de äntligen rygg och hjärna och hittar inget alarmerade möjligen en form av diskbråck men det kan inte ledas till benen.

Träffade en ny läkare idag tror det är sjätte läkaren på 5 dagar som ville dra i mina ben.
Men nu skulle dagens läkare prata med en neurolog om att ta mera prover och kanske ett ryggmärgsprov, det är min stora skräck. Pratar med syrran på fejjan, vill inte ha hit folk idag, känner redan att deppkänslor är på G och om då nån dyker upp kommer det kanske bli en kass natt...

Sitter och lyssnar på lite musik och nördar, skulle gärna träffa min man idag men han jobbar sent samt har träning, men men bara att bita ihop.

Imorgon kommer älskling hit och förgyller min kväll, sen hoppas man på att det händer något mer än att jag ska knappra piller och någon ska trycka, dra och tvinga mig att använda mina nu mera jävligt svaga ben.

Alla håller en tumme! (men jag vet inte för vad egentligen)

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0