Vändningar

Mitt liv är en soppa. Jag går från världens lyckligaste till att surfa runt på dumma sidor på noll tid. Efter bion som var kanon skrattade jag så jag skrek i bilen. Nu sitter jag och lyssnar på gammal musik och surfar på dumma sidor.
Vi skulle supa till ikväll men klockan är halv tolv och pojkarna sitter och lirar cs, jävla geeks...

Imorgon ska jag ligga på balkongen från två tiden tills solen går ner, innan det tänkte jag lira lite basket med vår nya boll om armar, rygg och händer vill samarbeta. Just nu känns det som min rygg ska gå av, benen känns döda och armarna börjar protestera.

Jag har druckit en klunk cider och funderar på att hälla ut skiten och ta ett piller så den där sköna känsla kan infinna sig, men vi får se.

Känner mig som en vålnad.
Nu börjar de dessutom skrika på varandra för ett jävla skitspel, jag blir tokig. Nu blir det deppmusik och försöka drömma mig bort.
Snart måndag, hoppas på att få en tid hos den där läkaren orkar inte må så här, insidan får också massa stryk när utsidan mår kasst.
Envishet och styrka Kim, envishet och styrka! Upprepar man det tillräckligt ofta blir det sanningen. Min sanning nu är envishet och svaghet.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0